8 клас
Українська мова
Тема ''Звертання.Розділові знаки при звертанні ''.Cтр.200,впр.№ 356, 358, 371
Тема '' Вставні слова ''.Стр.214. Вправи № 383, 386, 390, 395.
Тема ''Відокремлені члени речення'' . Відокремлені означення. стр.224-225, впр.398 (усно) ,401(письм),404(усно),410(пис). Прикладки . стр.233-234 , впр 415, 416. Відокремлена обставина . стр.238, впр.427 .
Тема '' Вставні слова ''.Стр.214. Вправи № 383, 386, 390, 395.
Тема ''Відокремлені члени речення'' . Відокремлені означення. стр.224-225, впр.398 (усно) ,401(письм),404(усно),410(пис). Прикладки . стр.233-234 , впр 415, 416. Відокремлена обставина . стр.238, впр.427 .
Українська література
Біографія О. Довженка ТутОповідання О. Довженка ви можете прочитати або прослухати Тут
Прочитати біографію на стр.250-209,скласти план.Надсилайте завдання за електр. адресою: sololalina1@gmail.com
Прочитати оповідання О.Довженка '' Ніч перед боєм'' .Питання до оповідання ''Ніч перед боєм''. 1. Події якого історичного часу описані в творі О.Довженка '' Ніч перед боєм ''? 2. На якій річці розгортаються події ? 3. Хто розповідає про пам 'ятну зустріч з дідами-рибалками ?
4. Про яку подію розповідає командир ? 5. Що робили бійці які відступали ?
6. Ким був до війни Петро Колодуб ?
7. Якими словами зустрів бійців Платон Півторак ?
8. Які почуття охопили П.Колодуба , коли діди перевозили їх через річку ?
9. Яку думку утверджував дід Платон ?
10. На кого був схожий дід Савка ? 11. Що сказано про війну у військовому статуті ? 12. Яка тема цього оповідання ?
Читаємо оповідання В.Дрозда ''Білий кінь Шептало''.
( стр.245-251).Повість-казку Ю.Винничука ''Місце для дракона''.
(стр.258-275).
Контрольна робота з української мови
1.Укажіть правильні твердження:
б)Відокремленими можуть бути усі члени речення.
в) Відокремлені обставини пояснюють дієслово- присудок і можуть стояти в різних позиціях по відношенню до нього.
2.Укажіть речення з відокремленим означенням:
а) Над луками, залитими квітневою повінню, холонув оранжевий вечір.б) І раптом одухотворений інеєм ліс озивається гортанними звуками.
в) Оторочена інеєм хвоя нагадує хризантеми.
3.Укажіть речення, в якому відокремлене означення виділяється комами:
а) Ще в заметеній снігом землі спить до слушної пори цілий світ.б) Від солдата вниз до води потканої клаптями останніх туманців спадала стежка.
в) Лось лизнув язиком припорошену снігом землю.
4.Укажіть речення, в яких правильно розставлені розділові знаки:
а) Переді мною блимає заправлений трофейним бензином каганець.б) Коло багаття лежала купа прим'ятого картоплиння, змішаного з опалим листям і видно було глибокий слід від тачки.
в) Яблука, налляті холодним соком, світяться.
5.У якому реченні є відокремлена прикладка:
а) Освіжений водами Скарбного, сонцем наласканий, неквапно рушив Лобода лісовою стежиною.б) У пам'яті постав літній ранок, осяяний несміливими променями сонця.
в) Ось японська софора, диковинне півдденне дерево, що квітує у липні білим та запахущим квітом.
6.У яких реченнях є відокремлена обставина:
а) Дух у собі запираючи,лежали тухольці і дожидали ворогів.б) Тим часом Тугар Вовк, побачивши на версі берега громадку молодців, велів стоячим перед вивозом монголам сипнути на них стрілами.
в) Машини майже всюди стояли вже готові, грубо збиті з сирого дерева, позверчувані і позбивані кілками.
7.У якому реченні допущено помилку у виділенні дієприслівникового зворота:
а) Тоді монголи почали гасити недогарки, вкидаючи їх у потік.
б) Максим скрикнув болісно і зірвався на рівні ноги, але, поступившись всього на один крок, упав на землю і зомлів.
в) Вона не може відвести очей від сина, що сидить скинувши свій кітель.
8.Зробіть синтаксичний розбір речень:
1.І снують вони, давні товаришки, тиху розмову.
2.Ці звуки можуть линути довго, витворюючи скупу й одноманітну мелодію.
9.Складіть речення використовуючи відокремлені члени:
а) встелена травою;
б) розробляючи цей проект;
в) кінь Шептало.
3.Які особливості характеру поведінки має кінь Шептало?
4.Як поводився кінь, щоб не виділятися і порозумітися із конюхом?
5.Хто були предками білого коня?
6.Як вчинив Шептало після втечі?
7.Які проблеми порушено у творі ''Білий кінь Шептало''?
8.Укажіть місце, в якому правив князь (''Місце для дракона'' Ю.Винничука).
9.Над чим працював пустельник?
10.Хто навчив дракона розмовляти по-людськи?
11.Що порадив дракон князю щодо доньки?
12.Який талант проявився у дракона?
13.Хто розповів князеві про дракона?
14.Про що шкодував пустельник?
15.Яка головна ідея повісті-казки Ю.Винничука'' Місце для дракона''?
Підсумкова контрольна робота з української літератури
В.Дрозд ''Білий кінь Шептало''. Ю.Винничук ''Місце для дракона''
1. Жанр твору В.Дрозда ''Білий кінь Шептало''.
2.Дія у творі ''Білий кінь Шептало'' відбувається за яких часів?
3.Які особливості характеру поведінки має кінь Шептало?
4.Як поводився кінь, щоб не виділятися і порозумітися із конюхом?
5.Хто були предками білого коня?
6.Як вчинив Шептало після втечі?
7.Які проблеми порушено у творі ''Білий кінь Шептало''?
8.Укажіть місце, в якому правив князь (''Місце для дракона'' Ю.Винничука).
9.Над чим працював пустельник?
10.Хто навчив дракона розмовляти по-людськи?
11.Що порадив дракон князю щодо доньки?
12.Який талант проявився у дракона?
13.Хто розповів князеві про дракона?
14.Про що шкодував пустельник?
15.Яка головна ідея повісті-казки Ю.Винничука'' Місце для дракона''?
Доброго дня! Аліна Вікторівна, надайте мені Вашу електронну адрусу. Або ж Вайбер, я відправлю Вам виконане домашнє завдання.
ВідповістиВидалитиДякую
sololalina1@gmail.com
ВидалитиКуда нужно скидывать домашнее задание ?
ВідповістиВидалитиsololalina1@gmail.com
ВидалитиДайте пожалуйста почту или вайбер чтобы я скинул вам домашнее задание.
ВідповістиВидалитиsololalina1@gmail.com
Видалити